|
|
|
|
|
|
IDENTITEIT
Made By VBL |
Om een uniek en nieuw product in de markt te zetten heeft Dikke Punt samen met het team van Made By VBL een warme en sfeervolle identiteit ontwikkeld. Het uitgangspunt was de sfeer die de producten uitstralen: "De sfeer waar onze producten aan doen denken is die van een zwoele zomeravond of zo'n koude winteravond bij een knapperend kampvuur met de geur van verbrand _hout in de buitenlucht. De kleuren van het licht dat het vuur maakt in de nacht op de gezichten van de personen staan symbool voor de sfeer die we scheppen rondom onze producten". Dikke Punt ontwierp een uitgebreide huisstijl bestaande uit logo, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, foldermateriaal met inlegvel, beursmateriaal en de website. |
|
|
Logo, Huisstijl, Print |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|